Praktijkevent

Het Digitaal Klant Dossier
De Customer Journey van de Technische Unie

Op alle vragen een eerlijk antwoord

100% praktijkervaring

Leerzamer dan dit kunt u niet krijgen

LIVE in een zaal...met inachtneming van geldende corona-regels

Woensdag 13 oktober, 13:15 uur – 17:00 uur

Wij nodigen u uit voor dit (live fysiek) praktijkevent in De Gecroonde Bel-Oosterhout
Meld u hieronder aan. Deelname is voor u gratis.

Meld u hier aan voor gratis deelname aan dit praktijkevent

Benut deze kans. Dit is een uniek praktijkevent, waarin de klantreis van de Technische Unie centraal staat. 

Aanmelden voor het Praktijkevent 'Digitaal Klant Dossier

Meld u hier aan voor het praktijkevent op 13 oktober 2021
  • (Voor het geval we i.v.m. corona-maatregelen contact met u moeten opnemen.)
  • Waar bent u met name in geïnteresseerd?

De Customer Journey

Als onderdeel van een verdergaande digitalisering van bedrijfsprocessen heeft Technische Unie besloten om een ‘Digitaal Klant Dossier’ te implementeren.
Gedurende dit praktijkevent krijgt u een complete uitleg van de gehele Customer Journey.
Vanaf het moment dat men de behoefte vaststelde aan de digitalisering van klantdossiers tot en met het gebruik in de praktijk.
Waarbij men nu ervaart tot welke voordelen het heeft geleid.

Onder leiding van Wim Hendriks, de moderator van deze praktijkbijeenkomst, zullen de verschillende direct betrokkenen vertellen hoe deze reis is verlopen.  Geen geoefende presentaties met mooie slides maar juist de werkelijke verhalen met volop interactie. Leerzaam, onderhoudend en heel praktisch.

Onderwerpen die zeker aan bod zullen komen zijn:

  • Hoe is Technische Unie ertoe gekomen om het Digitaal Klant Dossier te willen gaan opzetten?
  • Welke eisen en wensen werden geteld aan de beoogde oplossing voor een Digitaal Klant Dossier?
  • Hoe is men op zoek gegaan om de passende software en leverancier te kunnen vinden?
  • Waarom een Document Management Systeem als basis is gekozen voor het Digitale Klant Dossier?
  • Van de longlist naar de shortlist.
  • Hoe een demonstratie van de beoogde software compleet fout kan gaan.
  • Van de shortlist tot het maken van de keuzes en het nemen van beslissingen.
  • Onderhandelen en het komen tot een overeenkomst voor software en services.
  • Nu echt aan het werk; het project, de projectpartners en de aanpak.
  • Dan het échte werk. Hoe is dit aangepakt en waar liep men tegenaan?
  • Van workflows die op papier zijn gezet tot aan een draaiende toepassing.
  • Testen, testen, testen, testen….tot het niet leuk meer is…en dan toch weer…testen.
  • Afronding van de projectfase, nu nog het echt in gebruik nemen.
  • En toen kwam er ook nog een Corona-crisis
  • Welke lessen zijn geleerd? Wat ging goed, wat ging beter?

Het échte verhaal

Geen standaard productpresentaties met mooie verhalen over Document Management Software. Nee, ‘the real stuff’. Direct uit de praktijk, inclusief wat goed ging maar wat ook niet goed ging. Over hobbels en valkuilen om te komen tot hét Digitaal Klant Dossier. Eerlijk en oprecht krijgt u de kennis en ervaring waar het om gaat. Inclusief een handig tool om u te helpen bij uw customer journey naar een geschikte oplossing voor verdere digitalisering.

Wie hebben het Digitale Klant Dossier gerealiseerd

De realisatie van het Digitale Klant Dossier is gelukt dankzij de samenwerking van de verschillende betrokken bedrijven.

Technische Unie
Uiteraard staat de Technische Unie centraal in de realisatie van hun Digitaal Klant Dossier.

Konica Minolta
Is door de Technische Unie gekozen als de ‘hoofdaannemer’ van het project. Het hoe en waarom zal tijdens dit praktijkevent zeker worden toegelicht.

ELO 
Dit is de leverancier van de Document Management Software die als fundament is gekozen voor het Digitaal Klant Dossier.

iLane
Als ELO-specialist is iLane ingeschakeld om de ELO-software te implementeren en in te richten op basis van de eisen en wensen van de Technische Unie t.b.v. het Digitale Klant Dossier.

De Gecroonde Bel

Dit praktijkevent vindt plaats in de voormalige brouwerij en rijksmonument ‘De Gecroonde Bel’.

Dit jaar heeft De Gecroonde Bel een nieuw bier gebrouwen. Voor de liefhebbers hebben we aansluitend een proeverij van dit bier, uiteraard een proeverij. Er zijn vanzelfsprekend ook andere drankjes en hapjes om even informeel met elkaar na te praten.
Bij uw vertrek hebben we een leuk geschenkje om mee naar huis te nemen.

 

Kantoor

iLane BV
Rietveldenweg 49F
5222 AP 's-Hertogenbosch

Telefoon

+31 73 6232935

Email

info@ilane.nl